Přihlásit se
logo
Loading...

1. Jak se přihlásim do cafeterie Gallery Beta?

V internetovém prohlížeči zadejte adresu www.gallerybeta.cz, přes tlačítko „Přihlásit se“ zadejte svůj Login a Heslo (bylo vám zasláno společně s kartou). Po prvním přihlášení je nutné heslo změnit.

Doporučujeme mít v Gallery Beta zaevidovaný email, eventuálně i mobilní telefon (váš pracovní email zasílá vaše HR, soukromý email si prosím zaevidujte sami) a bezpečnostní heslo pro snadnou identifikace uživatele při řešení odblokování karty, zapomenutém PINu nebo zapomenutém Loginu.

 

2. Jak zjistím, kolik kreditů (bodů) mám ještě k dispozici a kolik jsem utratil a kde?

Po Přihlášení je na hlavní stránce vedle vašeho jména uveden „Počet bodů“.

 

3. Jak zjistím historii svých transakcí?

Přehled vámi provedených transakcí najdete po Přihlášení nad vaším jménem „Můj účet“. Po jeho rozkliknutí je vpravo rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Přehled transakcí“.

 

4. Jakým způsobem probíhá čerpání služeb a benefitů (možnost platby)?

Kartou Gallery Beta na prodejně

Obsluze u pokladny sdělíte, že za vybrané benefity či služby využijete benefitního systému cafeteria Gallery βeta. Obsluze předložíte vaši kartu nebo nadiktujete její číslo. Následně se vás obsluha zeptá na dvě systémem cafeteria náhodně vybrané pozice z PINu a zadá částku k autorizaci. Pokud máte na svém účtu v cafeterii dostatek bodů, dojde ihned k odečtu bodů z vašeho účtu a benefit je tím uhrazen.  

Nákup v e-shopech našich vybraných smluvních partnerů – v záložce „e-shopy“.

Předobjednávka

Benefit nebo službu si objednáte přímo v cafeterii Gallery βeta vyplněním objednávkového formuláře přímo v popisu benefitu. Systém vygeneruje číslo objednávky a s ním pak nárokujete čerpání benefitu u vybraného partnera.

 

Objednávka přes způsob platby "Kredit na benefit"

Stejné jako u „Předobjednávky“. Funguje pouze u partnerů, kteří přijímají pouze papírové poukázky Unišek+, nikoliv karty Gallery Beta (zjistíte při vyhledávání provozovny v systému).

Objednávka poukázek Unišek+ (pouze u uživatelů, kteří mají od svého zaměstnavatele povolenou kategorii Poukázky).

Na hlavní stránce přes tlačítko „Poukázky“ vyplňte formulář pro objednání. Doba a místo dodání závisí na smlouvě s vašim zaměstnavatelem.

 

5. Kde můžu kartou Gallery Bera zaplatit?

Při vyhledávání provozovny je možné „Zvolit možnost platby“:

a)      Kartou Gallery Beta na prodejně

b)      Kartou Gallery Beta na e-shopu

c)      Objednávkou z cafeterie Gallery Beta

d)      Unišek + (objednávkou přes platbu „kredit na benefit“) nebo přímo objednáním Unišek+ v kategorii Poukázky

 

6. Co  mám dělat, když ztrzím kartu Gallery Beta?

Ztracenou kartu zablokujete po přihlášení do vašeho účtu v cafeterii Gallery Beta přes „Můj účet“. Po jeho rozkliknutí vpravo je rozklikávací menu „Můj profil“, které obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje karty“. Zde si také objednáte kartu novou. Karta bude doručena na vaše personální oddělení.

 

7. Jak můžu odblokovat kartu Gallery Beta?

V případě, že jste při platbě u partnera sdělili 3x chybný PIN, došlo k zablokování karty. Kontaktujte naše oddělení Zákaznické podpory na telefonu 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude karta odblokována a PIN zaslán na zaregistrovaný e-mail. Pokud nemáte v systému zaregistrovaný email, půjde PIN emailem na kontaktní osobu z vašeho personálního oddělení.

 

8. Zapoměl jsem heslo pro přihlášení, co mám dělat?

Dočasné heslo si můžete vygenerovat v záložce „Přihlásit se“, kliknutím na: „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Vygenerování dočasných přihlašovacích údajů“. Vždy je zde třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email pro ověření vaší totožnosti. Na zaregistrovaný email vám přijdou přihlašovací údaje (heslo a login). Heslo je jednorázové, platné 7 dnů. Po prvním přihlášení je nutné ho změnit, login zůstává aktuální.

 

Pokud si nejste jisti nebo nemáte zadán v systému e-mail, kontaktujte naše oddělení Zákaznické podpory na telefonu 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude vygenerováno jednorázové heslo, platné 7 dnů. Pokud nemáte v systému zadaný email, bude toto heslo odesláno na vaše personální oddělení a je nutné ho po prvním přihlášení změnit.

 

9. Zapomněl jsem PIN ke kartě, co mám dělat?

Pokud potřebujete zjistit váš PIN, v záložce „Přihlásit se“ kliknutím na: „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Zaslání PIN ke kartě emailem“. Vždy je třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email pro ověření vaší totožnosti.

Pokud si nejste jisti nebo nemáte zadán v systému email, kontaktujte naěe oddělení Zákaznické podpory na telefonu 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude PIN zaslán na zaregistrovaný e-mail. Pokud nemáte v systému zadaný e-mail, bude PIN zaslán na vaše personální oddělení.

 

10. Zapomněl jsem Login pro přihlášení, co mám dělat?

V případě, že jste zapomněli Login, kontaktujte naše oddělení Zákaznické podpory na telefonu 241 043 111. Po ověření totožnosti vám bude Login rovnou sdělen.

Pokud chcete Login zaslat emailem, v záložce „Přihlásit se“, kliknutím na „Vygenerovat dočasné heslo“ se dostanete na možnost prokliku „Vygenerování dočasných přihlašovacích údajů“. Vždy je zde třeba vyplnit číslo karty a zaregistrovaný email pro ověření vaší totožnosti. Do emailu vám přijdou oba údaje (Login zůstane aktuální, heslo ale bude jiné. Toto heslo je jednorázové, platné 7 dnů. Po prvním přihlášení je nutné ho změnit.)

 

11. Jak můžu směnit kredit za hotovost?

Kredit za hotovost směnit nelze, je potřeba je uplatnit v síti partnerů.

 

12. Jak zjistím, jaká je platnost kreditů?

Platnost kreditů zjistíte po Přihlášení, kdy na hlavní stránce vedle vašeho jména je uveden „Počet bodů“.  Po rozkliknutí „Můj účet“, se vám vpravo objeví rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje účty“. Po rozkliknutí se objeví vaše účty s uvedením jejich platnosti.

 

13. Jaké jsou možnosti využití kreditů v rámci jednotlivých kategorií?

Možnosti použití, kategorie, ve kterých můžete čerpat kredity jsou uvedeny na hlavní stránce. Jedná se o tyto kategorie: REKREACE, ZDRAVÍ, SPORT, KULTURA, VZDĚLÁVÁNÍ, INTERNÍ BENEFITY, POUKÁZKY, FINANČNÍ BENEFITY a jiné. Po Přihlášení, rozkliknutím „Můj účet“, se vám vpravo objeví rozklikávací menu „Můj profil“, který obsahuje další možnosti, včetně záložky „Moje účty“. Zde vidíte rozdělení účtů dle oblastí.

 

14. Provozovna na přání

Po Přihlášení pod „Další služby Gallery Beta“ v záložce „Žádost o zařazení nového partnera do sítě“. Po vyplnění požadovaných údajů o partnerovi odešlete pomocí tlačítka „Odeslat“.

 

15. Jak můžu zjistit, kdy budou vyrobené a odeslané poukázky, které jsem si objednal?

V případě, že chcete zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka poukázek Unišek+, kontaktujte naše oddělení Zákaznické podpory na telefonu 241 043 111.